Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strony WWWSerwery VPSDomenyHostingDarmowy Hosting CBA.pl
Haulin natężenie ruchu

Filmowe konkret – słowo

Map Editor. Tak jak kolego mówił:


Myśle że trzeba zacząć od bardzo ważnych kilku punktów:

1. zabierając się za tworzenie mapy musisz utworzyć folder base w głównym folderze haulina (tam gdzie masz go zainstalowanego). to w tym folderze beda zapisywaly sie twoje mapy
2. Gdy zrobisz juz jakas mape jesli chcesz zeby ona smigala naturalnie musisz ja podmienic z oryginalna. Albo wrzucic do archiwum base.scs w glownym folderze gry (jesli nie masz zadnych modow - NIE POLCAM) albo dorzucic do jakiegoś moda z mapą zamieniając ą z twoją
3. Zawsze tworząć drogę zaznaczaj opcje no boundary!!!

Tlumaczenie opcji drogi (zakładka nr1)

Road - Droga
City - Droga + chodniki
Terrain - Tylko ziemia

Half road step - ?
No speed signs - Brak ograniczeń prędkości (losowych)
Show in ui map - Pokaż droge na mapie głównej
No traffic - Brak ruchu
No boundary - Brak granic (brak kolizji z przedłużeniami granic modeli)
No random signs - Brak losowych dodatków na drodze
Cracks - pęknięcia asfaltu

Road type - Typ drogi
Road shader - Tekstura drogi
Center shader - Tekstura części rozdzielającej pasy (dla dróg dwujezdniowych)
Distance type - Odległość minimalna samochodów AI

Road height offset - Odległość osi jezdni od środka drogi (jedyne logiczne)
Shift models - ?
Model - Dodatki do drogi "wielokrotne" np słupki, latarnie
Model dist. - Odległość pomiędzy dodatkami
Model offset - Odległość dodatku od osi drogi

Railing - dodatki "ciągłe" np barierki
Railing offset - odległość od środka jezdni
Invert railing - odwróć dodatek
Terrain shader - tekstura ziemi
Quad Count - ilość jednostek ziemi(odległość na jaką ma sięgać ziemia od drogi na danym odcinku
Profile coef - Ilość pobocza, odległość od drogi w jakiej zaczyna "działać" efekt profilu
Terrain profile - profil ziemi obok drogi - to jak będzie wyglądała ziemia obok danego odcinka drogi
Vegetation - Roślinki obok drogi
Sidewalk - tekstura chodnika (tylko dla Cityroad)

Noise Power - Poziom hałasu na drodze
Transition - przejścia(być może chodzi o natężenie ruchu)
Sidewalk size - rozmiar chodnika (tylko dla cityroad)


by napiwek

Od siebie dodam ze przed włączeniem map editora włącz grę w oknie.No i żeby go uruchomić wpisujesz edit america3 chyba nie pamiętam już



 

Powered by WordPress dla [Filmowe konkret – słowo]. Design by Free WordPress Themes.